LBA od LayReads :*

1. Gdybyś mógł/a zamieszkać w dowolnym książkowym świecie, który by to był?
Zdecydowanie byłby to świat wykreowany przez Johna Flanagana. Długie spacery na końskim grzbiecie po lesie z Willem i Haltem, rozwiązywanie tajemniczych spraw... Zostanie Zwiadowczynią... Tak. Zdecydowanie :D
2. Gatunek książkowy, który najbardziej preferujesz/najczęściej po niego sięgasz?
Hmmm... Mam kilka ulubionych gatunków książek, jednak najbardziej zachęcają mnie kryminały i fantastyka :)
3. Twój ulubiony film lub serial?
Serialów raczej nie oglądam... (Ale jeśli znacie jakiś godny polecenia to piszcie!) Natomiast film... Hmmm... Ostatnio oglądałam "Wicher" i ryczałam przy nim jak bóbr. Także jak narazie ten film jest moim ulubionym :D
4. Najgorsza książka przeczytana w życiu?
Ughhh... "W pustyni i w puszczy".  Na samą myśl odczuwam wstręt do pana Sienkiewicza. Była to moja lektura w 4 klasie podstawówki. Nudna, posiadała bardzo długie i monotonne opisy przyrody oraz trudny do zrozumienia tekst jak dla dziecka w czwartej klasie. Ogólnie nie polecam :'D
5. O jakiej książce znalezionej pod choinką marzysz?
Oczywiście o całej serii Percy'ego Jacksona :D Hahaha jejku ale będę miała zaciesz jeśli się uda! ^^
6. Jakie są twoje zainteresowania poza książkami?
Muzyka, a w szczególności śpiew (w teatrze, na konkursach itd.), rysowanie (głównie postaci z różnych bajek) oraz fotografia *.*
7. Postać literacka, która jest do ciebie podobna?
Ojejku. Trudne pytanie haha. Zawsze uważałam że jestem połączeniem Leo Valdeza z Annabeth Chase (Olimpijscy Herosi). Taki ze mnie śmieszek, ale bardzo lubię logicznie myśleć (taki ze mnie filozof )
8. Trzy rzeczy, które czynią życie piękniejszym, to...?
a)  Książki
b)  Muzyka
c)  Fotografia
9. Zdarza ci się słuchać audiobooków?
Nie :) przyznam się szczerze, że często gubię się gdy słucham audiobooków. Wolę czytać sama we własnym tempie oraz w razie czego wrócić do jakiegoś miejsca.
10. Ulubiony cytat z książki?
Mam dwa xD
"Jesteś jeszcze uczniem. Za wcześnie na myślenie" (Zwiadowcy)
" – Pochodzisz od Pana Adama i Pani Ewy (…). To wystarczy, by najnędzniejszy z żebraków podniósł dumnie głowę, i wystarczy też, by największy na ziemi władca pochylił swe czoło ze wstydu. Bądź zadowolony." (Opowieści z Narnii)
11. Książka, która swoimi wydarzeniami zniszczyła ci życie to...?
Harry Potter... Naprawdę. Jestem chyba jedyną osobą która nie lubi tej serii, ale nie mam nic przeciwko tym, którzy lubią dzieła pani Rowling :) ~ Sówka :P

Dziękuję bardzo za nominację kochanej Lay ^^
(http://layreads.blogspot.com/?m=1)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty