Podsumowanie czytelnicze LUTEGO

Witam was w kolejnym wpisie :D
Jako, że jest koniec lutego, chciałabym podsumować ten miesiąc.
Udało mi się przeczytać trzy książki, czyli trochę  więcej niż w styczniu .
Pierwszą książką jest "Szklany Tron" Sary J. Mass (jej recenzja jest już dostępna od jakiegoś czasu na blogu ).
Drugą jest "Anarion" Natalii Molendy. (Jej recenzja nie będzie bardzo pochlebna, ale również pojawi się na stronie.
Trzecią jest powieść detektywistyczna Agathy Christie, czyli " Śmiertelna Klątwa".

Nie jest to może bardzo duża liczba, ale ja jestem z siebie zadowolona :D. W tym jak i zeszłym miesiącu miałam baaaardzo dużo nauki i zajmowałam się wszystkim, tylko nie czytaniem. Mam nadzieję, że marzec będzie dla mnie korzystniejszy pod względem czytania :P.

A jak tam u was? Mam nadzieję, że lepiej niż u mnie ;)
 
Zapraszam na mojego książkowego Instagrama - @atramentowa.sowa 

I DO NAPISANIA! ♥



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty